Nová Honda NSX nabírá zpoždění. Už ale známe technické údaje

Honda konečně uvolnila aspoň nějaké technické údaje ohledně nového hybridního supersportu NSX.Více na: https://www.autorevue.cz/nova-honda-nsx-nabira-zpozdeni-uz-ale-zname-technicke-udaje#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylinkVíce na: https://www.autorevue.cz/nova-honda-nsx-nabira-zpozdeni-uz-ale-zname-technicke-udaje#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

Nová generace supersportu Honda NSX se do prodeje moc nehrne. Původně se měl hybridní sportovní vůz začít prodávat už na podzim letošního roku, ale britský Autocar píše, že Honda posunula datum uvedení na trh na jaro 2016.

nsx (2).jpgnsx (3).jpgnsx (4).jpg
Honda NSX navazuje na svého předchůdce. Nehoní se za celkovými čísly, automobilka slibuje hlavně efektivitu a ovladatelnost. Bohužel ještě neznáme základní čísla výkonu

U Hondy nás to zas tak moc nepřekvapuje, když si vzpomeneme na peripetie s modelem Civic Type-R. Podle Hondy je důvodem zpoždění změna uložení a koncepce motoru, ke které které došlo během fáze vývoje. Výroba bude probíhat v USA a to jak pro domácí americký trh (pod názvem Acura), tak i pro celý svět (Honda).Více na: https://www.autorevue.cz/nova-honda-nsx-nabira-zpozdeni-uz-ale-zname-technicke-udaje#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

Honda NSX je postavena na karbonovém monokoku a používá dvakrát přeplňovaný šestiválec do V s rozevřením válců pod úhlem 75°. K motoru je připojena devítistupňová dvouspojková převodovka a síla putuje na zadní kola.

nsx (6).jpgnsx (5).jpgnsx (1).jpg
Složitý hybridní pohon trůní v karbonovém monokoku. Brzdy mohou být i keramické. Řadicí páku už nedostanete, NSX má devítirychlostní dvouspojku s řazením na volantu

 

Celkem vozu pomáhají tři elektromotory. Jeden je mezi motorem a převodovkou a slouží k vylepšení akcelerace, pomáhá vykrývat pokles výkonu při řazení, omezuje cukání při podřazování a při brzdění generuje další odpory, čímž ještě rekuperuje elektrickou energii.

Další dva elektromotory jsou vpředu a každý pohání jedno kolo, takže suplují funkci pohonu všech kol a fungují také jako vektorování točivého momentu. Honda NSX nabízí celkem čtyři jízdní režimy včetně toho plně elektrického.

Honda NSX je dlouhá 4470 mm, vpředu má kola o rozměru 8,5x19", vzadu pak 11x20". Přesnou hmotnost, výkon, zrychlení a nejvyšší rychlost všakHonda stále tají. Hovoří se ale o maximálním výkonu až 550 koníVíce na: https://www.autorevue.cz/nova-honda-nsx-nabira-zpozdeni-uz-ale-zname-technicke-udaje#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

 

www.autorevue.cz/nova-honda-nsx-nabira-zpozdeni-uz-ale-zname-technicke-udaje

Více na: https://www.autorevue.cz/nova-honda-nsx-nabira-zpozdeni-uz-ale-zname-technicke-udaje#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink